שאלות נפוצות
- למי שירות אלטרו מיועד?
- שירות אלטרו מיועד למנהלים בעמותות וארגונים חברתיים אשר ניצבים בפני האתגר המתמיד של הוצאה אל הפועל של תכניות ופעילויות מגוונות תוך עמידה באילוצים חמורים של תקציב ומשאבים.
במילים אחרות, השירות מיועד למנהלים המחפשים אחר דרכים לשפר את יכולת ההתמודדות מול האתגרים עם דגש על שדרוג יכולות גיוס המשאבים, שיפור תהליכי העבודה מול גופי המימון וחיזוק יכולת הביצוע וההוצאה לפועל של פרוייקטים.
- מה השימושים העיקריים של שירות אלטרו?
- שירות אלטרו מספק פתרון מתקדם לניהול שיטתי של תחום גיוס ופיתוח המשאבים לפי מתודולוגיה המשלבת את עקרונות ניהול קשרי הלקוחות (CRM) עם עקרונות ניהול קשרי משקיעים.
בנוסף נותן השירות בידי הארגון סט כלים לניהול אפקטיבי של הפעילות הפנימית בארגון כולל ניהול תיקי פרוייקט, ניהול משימות, ניהול מסמכים מרכזי, מערכת דיוורים (ניוזלטר) ודו"חות.
- מה התועלת אשר תצמח לי מהשימוש בשירות אלטרו?
-
שימוש בשירות אלטרו מביא עימו תועלות במספר מישורים:
- הטמעת מתודולוגיות עבודה בארגון
- שיפור הסנכרון בין גורמי הפעילות הפנים ארגוניים
- יכולת הצגת שקיפות טובה יותר אל תוך הפעילות הארגונית
- הכנסת תשתית לשימור ידע מובנה ומתמשך
- שיפור חזות הארגון כלפי חוץ
- מדוע אלטרו מסופק כשירות אינטרנטי?
- המודל של צריכת תוכנה כשירות (SaaS - Software as a Service ) ממשיך לתפוס נתחי שוק במקביל להתפתחות האינטרנט הכללית. במודל זה ספק השירות אחראי על כל האספקטים המערכתיים כולל אבטחת מידע, גיבויים וזמינות שרתים. היתרונות המרכזיים של מודל זה הם היכולת לעשות שימוש בתוכנה לפי דרישה, מכל מחשב ומכל מקום ללא צורך בהתקנות או חומרה מיוחדת. כל שנדרש הוא מחשבים עם חיבוריות לאינטרנט. מודל זה מתאים במיוחד לארגונים קטנים ובינוניים אשר אינם מחזיקים גופי IT פנימיים.
- כמה השירות עולה?
- ניתן לבחור מבין מספר חבילות שירות הניבדלות במספר המשתמשים אותם יכול הארגון להגדיר ונפח האחסון העומד לרשותו.
חבילת השירות הבסיסית תעלה 240 ש"ח לחודש, חבילה זו מאפשרת הגדרה של עד שלושה משתמשים, נפח אחסון של ג'יגה והגדרת אנשי הקשר כמפורט במחירון.
- האם ניתן להתנסות בשירות ללא תשלום?
- בהחלט, חודש ראשון של התנסות בשירות ניתן בחינם.
- האם ישנה תקופת התחייבות כמנוי לשירות?
- אין כל התחייבות, ניתן להפסיק את המנוי לשירות בכל רגע נתון. לאחר הפסקת השירות לא יגבו תשלומים נוספים מהמנוי, השירות ימשיך ויהיה זמין עבור מנוי עד תום תקופת החודש עבורה הועבר התשלום האחרון.
- מה נדרש מבחינת ציוד והתקנות על מנת לעשות שימוש בשירות אלטרו?
- בהמשך להסבר אודות היתרונות של צריכת תוכנה כשירות, אין כל דרישות מיוחדות למעט מחשב המחובר לאינטרנט והמצויד בדפדפן אינטרנט מודרני (מגרסות אחרונות) כמו גוגל כרום, אקספלורר Internet Explorer מגרסא 8 ומעלה או פיירפוקס Firefox מגרסא 3 ומעלה.
- האם ניתן לייבא למערכת את רשימת אנשי הקשר שלי?
- בהחלט, באם הנך מעונין לייבא את אנשי הקשר שלך לתוך המערכת שלח אלינו הודעה דרך מנגנון המשוב ואנו ניצור איתך קשר לגבי הפעולות הנדרשות.
- מי הצוות שעומד מאחורי שירות אלטרו?
- שירות אלטרו הוא תוצר של שיתוף פעולה בין חברת טאנדמוייז לבין ג'ני כהן-קלאס.
שיתוף פעולה זה מחבר את הניסיון הרב של ג'ני בתחום פיתוח המשאבים וארגוני המגזר שלישי, עם ניסיונם של דרור עמית ואורי לוין (צוות טאנדמוייז) באיפיון והקמה של של כלים מתקדמים מבוססי אינטרנט לניהול ושיתוף מידע בארגונים.
להתנסות חינם